Wyceń i wyślij przesyłkę
country-image
country-image
kg
cm
cm
cm
Polecany
Bestseller

Jak działamy?

Jest to bardzo proste, szybkie i przejrzyste. Zamawiasz kuriera lub nadajesz paczkę w dowolnym punkcie w mniej niż 2 minuty.

1
Wypełnij kilka informacji o przesyłce
2
Wybierz kuriera i opłać usługę
3
Poczekaj na kuriera lub nadaj paczkę w punkcie
Co zyskasz

Wysyłaj paczki szybko i sprawnie

Wysyłanie paczek jeszcze nigdy nie było tak proste. Bez kolejek, bez wychodzenia z domu - od teraz wszystko zrobisz przez internet.

Szybkie zamawianie
Nie musisz poświęcać godzin na szukanie i zamawianie kuriera. Nasz system jest bardzo intuicyjny, dzięki czemu nadasz paczkę w dowolne miejsce na świecie w mniej niż 2 minuty.
Ekspresowa dostawa
99% naszych paczek dociera kolejnego dnia od nadania. Posiadamy najszybsze usługi kurierskie w Polsce i na świecie, z dostawą do USA czy nawet Chin, kolejnego dnia roboczego.
Od drzwi do drzwi lub w punkcie
Każdą przesyłkę możesz oddać kurierowi, który przyjedzie po nią w wybranym przez Ciebie dniu lub po prostu, możesz zanieść ją do punktu/paczkomatu w dowolnym momencie. Z nami nadasz swoje paczki wygodnie, jak chcesz i kiedy chcesz.

Nie musisz martwić się o swoją przesyłkę

Nasz inteligentny system, cały czas kontroluje status Twoich przesyłek, aby dotarły one bezpiecznie na swoje miejsce.

Śledzenie przesyłki online
Wszystkie nasze usługi posiadają dokładną, darmową usługę śledzenia paczek, która aktualizuje się przy każdym skanowaniu paczki. Dokładnie wiesz, gdzie znajduje się Twoja paczka w danym momencie.
Ubezpieczenie przesyłki
Nie ważne gdzie wysyłasz, zawsze możesz ubezpieczyć swoją przesyłkę nawet do 50 000 zł, a duża część firm kurierskich, które z nami współpracują, posiada darmowe ubezpieczenie w cenie przesyłki.
Żadnych ukrytych kosztów
Gwarantujemy, że nie ma żadnych ukrytych kosztów. Płacisz dokładnie tyle, ile wyliczy Ci nasz system. Oferujemy tylko bezpieczne płatności przelewami, kartą lub Blikiem poprzez zaufaną platformę Przelewy24.
Co zyskasz
Co zyskasz

Masz wszystko w jednym miejscu

Nie musisz szukać i porównywać kurierów pojedyńczo. Zadbaliśmy o to, aby wszystko znajdowało się w jednym miejscu.

Ponad 12 firm kurierskich
Jesteśmy oficjalnym partnerem największych i najlepszych firm kurierskich dostępnych w Polsce i na całym świecie. Porównasz ceny ponad 12 firm w jednym miejscu!
Wiele usług dodatkowych
Chcesz, aby Twoja paczka dotarła w weekend lub chcesz pobrać od kogoś pieniądze za paczkę? Nie ma najmniejszego problemu - posiadamy wszystkie możliwe usługi dodatkowe.
Zarządzanie paczkami
Nasz panel zarządzania paczkami, pozwoli Ci kontrolować wszystko w jednym miejscu. Płatności, zamówienia, faktury czy integracje ze sklepami lub Allegro, całkowicie za darmo.
Wysłanych paczek
3 mln
Doświadczenia
10 lat
Pozytywnych opinii
3 tys.
Punktów ShipCenter
+ 100

Tysiące zadowolonych klientów

Nasze usługi są oceniane na maksymalną liczbę 5/5 gwiazdek, według niezależnego serwisu opineo.pl. Jesteśmy również laureatem złotej nagordy “Słucham swoich klientów”, którą co roku otrzymujemy, dzięki 99% zadowolonych klientów.

“Solidna firma na poziomie nie miałam nigdy żadnych problemów z tą firmą, polecam znajomym”

Teresa

“Szybka, sprawna obsługa. Kierowca kurier bardzo pomocny co w dzisiejszych czasach jest rzadkością.”

Tadeusz

“Korzystam z usług SHIPCENTER. Wysyłam InPostem. Wszystko przebiega sprawnie i terminowo.”

Lucyna

Przesyłki pobraniowe

Przesyłki pobraniowe zobowiązują odbiorcę paczki do zapłacenia kurierowi określonej kwoty, która następnie przekazywana jest na konto nadawcy. Wysyłka za pobraniem znacznie zwiększa bezpieczeństwo zakupów online. Masz możliwość sprawdzenia zgodności zamówienia z opisem przy kurierze, zanim Twoje pieniądze dotrą do sprzedawcy.

Czym są i jak działają przesyłki pobraniowe?

Przesyłka pobraniowa - co to znaczy? Jest to rodzaj paczki, którą odbiorca musi opłacić przy odbiorze. Kurier pobiera określoną sumę przed wydaniem przesyłki adresatowi. Następnie w przeciągu max. 14 dni płatność trafia na konto bankowe nadawcy.

Niektórzy wybierają tę opcję, aby mieć możliwość pokrycia kosztów zamówienia gotówką. Wbrew pozorom nadal nie wszyscy korzystają z bankowości elektronicznej. Inni nie mają zaufania do sprzedawców internetowych i przed opłaceniem zakupu chcą sprawdzić stan przedmiotu. W takiej sytuacji należy poprosić sprzedającego o zaznaczenie możliwości sprawdzenia paczki pobraniowej przy kurierze.

Na czym polega przesyłka pobraniowa i jak ją nadać poprzez Ship Center? Po wypełnieniu standardowych pól w formularzu dotyczących wymiarów i miejsca docelowego wysyłki, należy zaznaczyć usługę dodatkową „Pobranie (COD) Standard”. Wyświetli się pole do wpisania kwoty, którą kurier ma pobrać od odbiorcy oraz numeru konta bankowego nadawcy. Nie przekazujemy należności klientów inną drogą niż przelewem.

Każda wysyłka pobraniowa musi być ubezpieczona. Za domyślną wysokość ubezpieczenia uznaje się równowartość kwoty pobieranej przez kuriera przy doręczeniu. Jeśli chcesz dodatkowo ubezpieczyć przesyłkę, wpisz wyższą wartość w polu „Ubezpieczenie” w formularzu podstawowym. W zależności od przewoźnika usługa będzie darmowa lub płatna dodatkowo. Do 5000 zł możesz bezpłatnie ubezpieczyć paczkę pobraniową nadaną przez paczkomat Inpost.

Jaki jest koszt wysyłki pobraniowej?

Ile kosztuje wysyłka pobraniowa? Jej koszt jest o kilka złotych wyższy niż w przypadku standardowych paczek. Ceny zaczynają się od kilkunastu złotych przy nadaniu za pośrednictwem paczkomatów Inpost. Jeśli zależy Ci na odbiorze paczki z domu lub z biura, najniższe ceny oferują przewoźnicy DHL, DPD, Pocztex i FedEx. Jak w przypadku tradycyjnych przesyłek, ostateczny koszt zależy od wymiarów i wagi paczki.

Ship Center obsługuje również przesyłki pobraniowe paletowe. W tym przypadku ceny zaczynają się od ok. 200 zł. Duże przesyłki paletowe realizują kurierzy DHL, FedEx i Ambro Express. Ostateczna cena ponownie zależy od wagi i wymiarów palety.

Zamówienie wysyłki za pobraniem za granicę nie jest możliwe poprzez standardowy formularz. Przesyłki międzynarodowe realizujemy jedynie w przypadku przedpłaty za towar i dostawę. Jeśli zależy Ci na wysłaniu paczki pobraniowej za granicę, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Kiedy nadawca przesyłki pobraniowej otrzyma zwrot pobrania?

Przesyłka pobraniowa - kiedy pieniądze są na koncie? U naszych przewoźników czas oczekiwania na należność wynosi maksymalnie 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dostarczeniu paczki. Jednak zazwyczaj pieniądze pojawiają się na Twoim koncie w ciągu tygodnia.

Zadajesz sobie pytanie, „kiedy dostanę pieniądze za paczkę pobraniową”? Pamiętaj, że nie ma możliwości otrzymania zwrotu za pobranie w formie gotówki. Aby przyspieszyć przelew, warto podać numer konta bezpośrednio w formularzu wysyłki. Możesz przesłać go również na adres pobrania@shipcenter.pl po wcześniejszym ustaleniu warunków. Jeśli czas oczekiwania na zwrot wydaje Ci się zbyt długi, skontaktuj się z nami tą samą drogą.

Przesyłka pobraniowa na terenie kraju i za granicą — ile trwa dostarczenie paczki?

Ile idzie przesyłka za pobraniem? Czas dostarczenia nie różni się od standardowych paczek. Na terenie Polski wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze. Pamiętaj, że czas na zwrot pobrania na konto nadawcy liczy się od dnia następnego po dostarczeniu paczki.

W przypadku paczek międzynarodowych opcję przesyłki za pobraniem ustalamy indywidualnie po kontakcie mailowym lub telefonicznym. Najszybsze doręczenie gwarantuje przewoźnik FedEx Express - na terenie Unii Europejskiej zaledwie w 1 dzień roboczy. Przy krajach dalekiego zasięgu czas dostawy może się wydłużyć maksymalnie do 3 dni. W usłudze standardowej przesyłki międzynarodowe idą zazwyczaj maksymalnie 5 dni.

Co w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej od kuriera przez adresata? Większość przewoźników podejmuje ponowną próbę dostarczenia paczki następnego dnia lub pozostawia ją w najbliższym punkcie odbioru przesyłek kurierskich Ship Center. Jeśli kolejna próba również się nie powiedzie lub odbiorca odmówi przyjęcia towaru, następuje zwrot przesyłki pobraniowej do nadawcy. W takiej sytuacji jest on zmuszony ponownie zapłacić za transport i ubezpieczenie paczki.

Zgodnie z prawem, o ile adresat nie rozwiązał umowy kupna-sprzedaży przed nadaniem przesyłki, sprzedawca ma prawo dochodzić zwrotu dodatkowych kosztów. Jeśli zamówiony towar nie spełnia oczekiwań, należy przyjąć paczkę i złożyć reklamację bezpośrednio u sprzedającego.