Jak śledzić przesyłkę nadaną za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost? To proste! W naszym systemie sprawdzisz status paczki od momentu wygenerowania etykiety przewozowej do chwili odebrania przesyłki przez adresata. Możliwe jest także śledzenie przesyłek w usłudze InPost Kurier (wówczas kurier dostarcza paczkę bezpośrednio pod Twój adres, omijając paczkomat) oraz śledzenie przesyłek poleconych InPost. Śledzenie przesyłek zagranicznych nie leży w granicach usług InPost – ta opcja jest dostępna w Ship Center, jeśli korzystasz z międzynarodowych przewoźników.
InPost jest jedną z firm, które umożliwiają dostarczenie przesyłki zarówno bezpośrednio do odbiorcy – za pośrednictwem kuriera – jak i do automatu paczkowego, tzw. Paczkomatu. Ta druga opcja stała się popularna wśród osób zabieganych, zapracowanych, które nie chcą czekać pod jednym adresem, aż kurier dostarczy im zamówioną paczkę. Gęsta sieć Paczkomatów w całej Polsce sprawia, że odbiór przesyłek jest bardzo wygodny: właściwie w każdym miejscu znajdziesz choć jeden Paczkomat w pobliżu. Przesyłka może także zostać przekierowana – to dobre rozwiązanie, gdy nagle zmienią się Twoje plany.
Ship Center umożliwia śledzenie przesyłki InPost niezależnie od sposobu jej dostarczenia do adresata. Z nami sprawdzisz status swoich paczek szybko i bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji.
Szczegółowe śledzenie przesyłek InPost na każdym etapie ich dostawy jest niezwykle proste. Wystarczy, że znasz numer śledzenia przesyłki. Otrzymasz go, gdy tylko zostanie zrealizowane nadanie paczki. Znajdziesz go w wiadomości e-mail od InPost albo od nadawcy przesyłki. Jeśli wolisz śledzenie przesyłek InPost po numerze telefonu odbiorcy, możesz skorzystać z tej funkcji poprzez aplikację InPost.
Śledzenie przesyłek krajowych InPost jest również możliwe za pośrednictwem PaczkoBota, który szybko lokalizuje przesyłki, również na podstawie numeru telefonu adresata.
Śledzenie paczki to funkcja dostępna zarówno dla nadających, jak i adresatów przesyłki. Jako nadawca możesz udostępniać numery śledzenia klientom, żeby samodzielnie mogli monitorować status przesyłki i nie musieli pytać Cię, gdzie znajduje się obecnie ich zamówienie ze sklepu internetowego. To świetny sposób na poprawienie jakości obsługi klienta i usprawnienie codziennej pracy w sklepie internetowym.
Jeśli jesteś odbiorcą przesyłki, dzięki usłudze śledzenia możesz łatwo dowiedzieć się, gdzie jest Twoja paczka i zaplanować dzień tak, by kurier zastał Cię w domu albo żeby odebrać przesyłkę po drodze, przy okazji, na przykład wracając z pracy albo siłowni. Paczkomaty w większości są dostępne całodobowo, więc możesz mieć do nich dostęp nawet w środku nocy, jeśli pracujesz do późna albo wracasz z imprezy.